Giovedì, 21 Settembre 2017
Unitelsardegna Logo
Piattaforma didattica >>
 

CONFERENZA "MONOTEISMO PRECRISTIANO IN SARDEGNA"

Pubblicazione: 
Lunedì, 30 Maggio, 2016 - 12:10

 

Istimados amigos, amigas istimadas
Martis a die 31 de Mau apo a allegare asuba a su tema MONOTEISMU PRECRISTIANU IN SARDIGNA me sa “Posada dessa Bagadialla” in Casteddu (Iscalera de Santa Losa de Cristu) a oras 17,30 pertzisa.
Custa serania est ammaniada dai s'Assótziu Sardu de Istùdios Genealògicos, de kie deo soe sòtziu.
Zente meda no iskit nudda de s'antiga religione de Sardigna, pro neghe de unu male intesu arrefudu e de una male intesa laitzidade. Gasi fattende, semus allacanande indebada aintro a unu furru de tzurpidade et ignoràntzia. Enimis, s'una est a refudare sa Religione, s'àteru est a istudiàrela po iskire menzus s'istòria de Sardigna.
Bos aisetto medas medas.

Saivadore Dedola

 

 

 

Cari amici, care amiche

Martedì 31 Maggio terrò una conferenza sul tema “Monoteismo Precristiano in Sardegna” presso l’Ostello della Gioventù di Cagliari (scalette santo Sepolcro), con inizio alle ore 17,30 precise.

La serata è offerta e organizzata dall’Associazione Sarda di studi Genealogici, della quale sono socio.

Molta gente non sa nulla dell’antica religione dei Sardi, a causa di un malinteso rifiuto e di una malintesa laicità. Così facendo, noi tutti stiamo ansimando invano entro un forno di cecità e d’ignoranza. Infatti, un conto è il rifiuto della Religione, altro conto è il suo studio al fine di conoscere meglio la storia della Sardegna.

Vi aspetto numerosi.

Salvatore Dedola